belpartner aangesloten door VDB SalesConsultancy

Nieuwe belpartner voor VDB Sales Consultancy.

Aangezien VDB Sales Consultancy hard groeit binnen de B2B leadgeneratie heeft zij een nieuwe belpartner aangesloten. Het betreft een kwalitatieve belpartner die zowel in B2C Leadgeneratie als B2B Leadgeneratie zeer ervaren is. In diverse landen draaien zij al succesvol telefonische acquisitie campagnes. Met onze snelgroeiende klantenportefeuille is het evident om meer mogelijkheden te hebben in het selecteren van belpartner(s) en (meer / andere) verkopers. We zijn nu dus in staat de B2B campagnes nog gerichter te adviseren en te sturen. Dit heeft 3 voordelen:

  1. Benchmark: Onze klanten kunnen de leads vanuit diverse belpartners testen en zo de gemiddelde conversies vergelijken.
  2. Efficiency:  Door meer belpartners en verkopers kunnen we de leads voor onze klanten sneller genereren en uitleveren.
  3. Continuïteit: De afhankelijkheid van een of enkele belpartner(s) neemt af en daarmee vergroten we de kans op continuïteit van uw campagne(s).

VDB is specialist in het plannen van hoogwaardige B2B-afspraken binnen het MKB. We weten uw MKB doelgroep altijd te vinden en hoe we ze moeten ’triggeren’. Voor een aantal opdrachtgevers maken we 4 afspraken per week, voor anderen ‘slechts’ 1 per week. Dit aantal hangt natuurlijk sterk af van uw agenda mogelijkheden en de grootte van uw doelgroep.  Uiteraard kunnen we uw B2B leadgeneratie volledig afstemmen op uw behoefte. Onze acquisitie aanpak is vriendelijk, doelgericht en inmiddels in 3 branches reeds succesvol. We gaan daarom graag eens het gesprek met u aan wat voor u het beste past.

Bent u wellicht (ook) op zoek naar kwalitatieve B2B leadgeneratie? Wilt u wel eens weten of we ook in uw branche – binnen uw ideale MKB doelgroep – kwalitatieve afspraken kunnen maken? Benieuwd naar de diverse vergoedingsmodellen die VDB kan hanteren? Wilt u kwalitatieve bezoekafspraken voor uzelf of uw verkopers? Neem graag contact met ons op voor meer informatie!

#vdbsalesconsultancy #delenisfijn #b2b #leadgeneratie #MKB #KMO #belpartner #nieuws