USP 2018-03-08T14:03:56+00:00

USP’s

Het valt niet altijd mee om de juiste leverancier te vinden en doorgronden. Een belangrijk criterium in deze afweging is het onderscheidend vermogen. Ervaring in de branche, uw doelgroep, proposities, budget, netwerken, etc:  er zijn vele factoren die van invloed zijn op uw strategie, het selecteren van de juiste partner en daarmee het succes van de samenwerking.

In Freelance Sales Consultancy onderscheidt VDB zich met proactieve new business acquisitie. We ontwikkelen een unieke verkooppropositie o.b.v. uw marketingstrategie en proposities. Een bewezen proactieve multichannel wervingspropositie zorgt vervolgens voor een hoge score naar new business afspraken bij uw doelgroep aan tafel. Gezamenlijk zorgen we vervolgens voor de juiste presentatie & follow-up.

Op het gebied van Leadgeneratie B2C en Online Performance verbetering onderscheidt VDB zich in een groot partnernetwerk(30+) i.c.m. met een partnerbenchmark. Vanuit deze benchmark weten we exact welke leadgenerators & bureaus waar goed in zijn. Ter illustratie: welke branches bedienen ze succesvol, welke tarieven(uurtarief / performance based) hanteren ze, hoe snel zijn ze inzetbaar, welke kwaliteit & volumes kunnen ze leveren, enz. Door deze kennis te koppelen aan uw kernbehoefte bespaart u leergeld, haalt u hogere conversies en genereert u dus meer omzet uit hetzelfde budget.

Binnen de Leadgeneratie B2B zijn de drie belangrijkste onderscheidende competenties:

1. Hoge kwaliteit afspraken: onze klanten halen gemiddeld 10 – 30% aan nieuwe getekende contracten uit de door ons gemaakte B2B afspraken.
2. Ontzorging prospectcommunicatie: we fungeren graag als verlengstuk van uw organisatie en nemen voor u daarmee veel taken uit handen. Vanuit de belcampagne ontstaan actuele behoeftes aan meer informatie over uw organisatie of concrete ingeplande afspraken met geïnteresseerde prospects. In de vereiste follow-up van deze prospects besparen we ook nog eens (veel) tijd voor onze klanten door informatieaanvragen en afspraakbevestigingen direct volgens een afgestemde opzet in hun look & feel toe te zenden.  Dit bespaart onze klanten zelf een hoop kostbare tijd die ze liever in hun kernactiviteiten steken.
3. Meten klanttevredenheid: Nadat de B2B afspraken door u zijn bezocht bellen we steekproefsgewijs na. Hierin inventariseren we wat de prospect van het gesprek en de gemaakte afspraak vond en waar er verbeterpunten liggen. De uitkomsten nemen we mee in de evaluatie van de campagne met de klant en vormt vaak de basis voor optimalisatie of uitrol na succes.

Spreken deze USP’s u aan of heeft u vragen over hoe deze competenties u (ook) zouden kunnen helpen laat het ons dan weten door op de groene button te klikken!

contact