USP’s
Waarom kiezen opdrachtgevers voor VDB? We voegen waarde toe door:
- door meerdere oplossingen en leveranciers aan te kunnen dragen voor B2C leadgeneratie.
- de taal van de ondernemer te spreken en vanuit levenservaring te ‘levelen’ met de prospect;
- telefonisch kwalitatieve afspraken in te plannen binnen de MKB / KMO doelgroep;
- de afspraken te dubbelchecken voordat onze opdrachtgevers er heen reizen;
- de mailcorrespondentie voorafgaande aan de afspraak volledig uit handen te nemen;
- gesprekken met prospects te evalueren alsmede advisering voor hogere conversies binnen de gehele customer journey.
- kosteloos en vrijblijvend verbeterpunten aan te dragen in de online communicatie van onze opdrachtgevers.
- ze via onderscheidende online marketing campagnes te helpen aan betere KPI’s.
- het LinkedIn-profiel salesready in te richten en ervoor te zorgen dat hun eerstegraads netwerk fors groeit met relevante prospects.
- Via LinkedIn Leadgeneratie kwalitatieve leads te genereren voor onze opdrachtgevers door onze creatieve opvolgberichten.
- regelmatig bedrijven op freelance basis te ondersteunen met het bedenken en uitrollen van new business strategieën.