Leadgeneratie B2C 2019-11-28T11:27:02+00:00

‘Hogere conversies op uw b2c leadgeneratie campagnes’

Leadgeneratie is voor elke B2C organisatie een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie. Iedere marketeer die aan leadgeneratie doet weet dat de kwaliteit van de lead doorslaggevend is voor het succes(ROI) van de campagne. VDB heeft ruim 10 jaar ervaring in B2C leadgeneratie. Hierdoor kennen we de voor -en nadelen van de beschikbare kanalen maar al te goed. Ook weten we uit ervaring welke leveranciers / bronnen bekend staan om volume en welke juiste om kwaliteit.

De kwaliteit van de lead verschilt vaak per kanaal, bron, propositie, platform, doelgroep, periode, leveringstechnology, enz.  Daarnaast is ook de opvolging van groot belang. Word dit snel en adequaat uitgevoerd of laat men de leads 2 weken door drukte op de plank liggen? Eeuwig zonde natuurlijk. U zult begrijpen dat de conversie zienderogen achteruit holt als de leads langer onaangeraakt blijven. Concluderend kunnen we stellen dat er dus vele factoren van invloed zijn op het succes van uw leadgeneratie campagne!

VDB spart graag met u mee in conceptontwikkeling en we helpen u graag met de juiste partnerkeuze zodat u uw doelstellingen kunt behalen. VDB gaat voor de hoogst mogelijke conversies(ROI) op uw leads.

Welke leadgeneratie channels zet VDB SalesConsultancy in?

  • Co Spons en Co-reg leads(via winacties & online enquêtes)
  • Landingspagina’s leads(via email of display)
  • Social media leads (Paid Advertising via Facebook, Twitter & Instagram)

Wat voor type leads kunt u via VDB SalesConsultancy genereren?

  • Nieuwsbriefinschrijvingen(email)
  • Brochure aanvragen(direct mail)
  • Proefritaanvragen
  • App-installs(via App of Play store)
  • Telefonisch aanbod/advies aanvragen(BMNR proof!)

Wilt u meer weten over leadgeneratie b2c of bent u benieuwd hoe de conversie op uw leads  (verder) kan worden verhoogd? Laat het ons hieronder graag weten!

contact