Leadgeneratie B2C 2018-02-01T15:52:45+00:00

‘Hogere conversies op uw b2c leadgeneratie campagnes’

Leadgeneratie is voor elke B2C organisatie een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie. Iedere marketeer die aan leadgeneratie doet weet dat de kwaliteit van de lead doorslaggevend is voor het succes(ROI) van de campagne.
De kwaliteit van de lead verschilt vaak per kanaal, bron, propositie, platform, doelgroep, periode, leveringstechnology, enz. Kortom; er zijn vele factoren van invloed op het succes van uw leadgeneratie campagne! Vanuit ons onderscheidend vermogen sparren we graag mee in conceptontwikkeling en helpen we u met de juiste partnerkeuze voor de hoogst mogelijke conversies(ROI) op uw leads.

Leadgeneratie channels:
– Online enquêtes leads
– Landingspagina’s leads(via email of display)
– Social media leads (Paid Advertising via Facebook, Twitter & Instagram)
– Offline-to-online leads(via kraskaarten, verkiezingen winkel van het jaar, adverteren op kassarollen, radiospots, enz.)

Voorbeelden van leadtypes:

– Nieuwsbriefinschrijvingen(email)
– Brochure aanvragen(direct mail)
– Proefritaanvragen
– App-installs(via App of Play store)
– Telefonisch aanbod/advies aanvragen(BMNR proof!)

Wilt u meer weten over leadgeneratie b2c of bent u op zoek naar mogelijkheden om uw leadconversies (verder) te verhogen? Laat het ons gerust weten!

contact