Leadgeneratie B2B 2019-12-04T20:42:14+00:00

Telefonisch afspraken maken: Schuif met uw MKB / KMO doelgroep aan tafel!

Het is een open deur dat new business afspraken van essentieel belang zijn voor een organisatie. Zoals Johan Cruijff ooit zei: ‘Als je niet schiet, kun je niet scoren’, betekent dit voor u dat u pas echt kans maakt op een nieuwe klant als u zendtijd krijgt bij ze aan tafel. Alhoewel het ‘koud bellen voor nieuwe afspraken)’ niet tot de meest favoriete taken behoort van veel bedrijven/accountmanagers, hebben wij goed nieuws: ‘bij ons wel!’. Wij nemen graag dit hele proces kwalitatief voor u uit handen. We bellen hiervoor zelf of maken gebruik van partners die hier zeer bedreven in zijn. Op deze manier helpen we reeds diverse klanten in Nederland en België aan kwalitatieve afspraken.  Uiteraard enkel binnen hun met geïnteresseerde MKB-bedrijven binnen hun doelgroep. De goede scores die onze klanten hierop behalen zijn uiteindelijk het bewijs van onze kwalitatieve aanpak.

Vergoedingsmodel

Wij gaan gericht voor een bedrijf werven op basis van een gedegen behoefte inventarisatie. Het doel hiervan is eerst uw marketingstrategie goed te kunnen doorgronden. Denk hierbij aan uw usp’s, doelgroep(en), communicatieboodschap, markt/branche waarin u opereert, enz. In overleg bepalen we een vergoedingsmodel(CPL, hybride of uurtarief). De keuze hiervoor hangt af van onze ervaring binnen de door u gewenste branche en uw voorkeur. Vervolgens segmenteren we prospects binnen uw specifieke MKB/KMO doelgroep. In overleg kunnen we uw huidige klanten er uit filteren. Sommige klanten vinden het interessant om juist ook hun klanten eens te verleiden om te kijken hoe tevreden of loyaal ze naar hen zijn. Alles kan!

Marktinformatie

Naast het leveren van kwalitatieve afspraken kunnen we ook marktinformatie aanleveren. Goede marketing begint met informatie over uw (regionale) doelgroep, de markt, concurrenten en uiteraard uw product of dienst.  Tijdens onze belcampagnes ontvangen we vaak veel meer waardevolle informatie dan alleen de lead(informatie mail of ingeplande afspraak). Deze informatie nemen we op in het prospectbestand. Indien we o.b.v. een uurvergoeding samenwerken krijgt u al deze waardevolle marktinformatie er gratis bij. Hier kunt u vervolgens weer uw positionering en/of marketinginspanningen actueler en effectiever mee inrichten.

Onderscheidend vermogen

De drie onderscheidende competenties kunt u hier lezen.

Branches

Momenteel voegen we met onze creatieve aanpak binnen diverse branches waarde toe. Voorbeelden hiervan zijn accountantskantoren, ICT-bedrijven, Beveiligingsbedrijven, Installatiebedrijven(onderhoudscontracten binnen MKB), Payrolling bedrijven, Leasemaatschappijen, Advocatenkantoren, enz. Toch merken we een sterke groei bij Accountants, Advocatenkantoren en ICT-bedrijven.

Kansen

Onze verkopers zijn allround en hebben succesvol geworven in een divers aantal branches. Voor veel organisaties kan onze aanpak daarom zeker interessant zijn.  Neem graag hieronder contact met ons op als u meer informatie wilt over het ‘telefonisch plannen van afspraken’.

Contact