Leadgeneratie B2B 2020-05-11T14:37:39+00:00

Kwalitatieve afspraken binnen uw MKB / KMO doelgroep

Het is een open deur dat new business afspraken van essentieel belang zijn voor een organisatie. Zoals Johan Cruijff ooit zei: ‘Als je niet schiet, kun je niet scoren’, betekent dit voor u dat u pas echt kans maakt op een nieuwe klant als u zendtijd krijgt bij ze aan tafel. Alhoewel het ‘koud bellen voor nieuwe afspraken’ niet tot de meest favoriete taken behoort van ondernemers, hebben wij goed nieuws: ‘bij ons wel!’. Wij nemen graag dit hele proces kwalitatief voor u uit handen. We beschikken over salesagents die de klappen van de zweep kennen.  In de juiste sfeer werken zij doelgericht aan uw new business afspraak. Op deze manier helpen we reeds diverse klanten in Nederland en België aan kwalitatieve afspraken.  Uiteraard enkel met prospects die vallen binnen hun MKB/KMO doelgroep. De goede scores die onze klanten hier vervolgens op behalen bewijst onze kwalitatieve aanpak.

Vergoedingsmodel

We wilen graag gericht voor uw bedrijf gaan werven en dienen daarvoor eerst uw marketingstrategie goed te doorgronden.  We willen dus eerst een helder beeld hebben van uw usp’s, doelgroep(en), communicatieboodschap, markt/branche waarin u opereert, dienstverlening, concurrentie, positionering, enz. In overleg bepalen we vervolgens een voor ons beiden reëel vergoedingsmodel(CPL, hybride of uurtarief). Dit hangt af van onze ervaring binnen de door u gewenste branche en uiteraard uw voorkeur. Vervolgens segmenteren we prospects binnen uw specifieke MKB/KMO doelgroep. In overleg kunnen we uw huidige klanten er uit filteren. Sommige klanten vinden het interessant om juist ook hun klanten eens te verleiden om te kijken hoe tevreden of loyaal ze naar hen zijn. Op die manier werken zij juist / extra aan retentie.

Marktinformatie

Naast het leveren van kwalitatieve afspraken kunnen we ook marktinformatie aanleveren. Goede marketing begint met informatie over uw (regionale) doelgroep, de markt, concurrenten en uiteraard uw product of dienst.  Tijdens onze belcampagnes ontvangen we vaak veel meer waardevolle informatie dan alleen de lead(informatie mail of ingeplande afspraak). Deze informatie nemen we op in het prospectbestand. Indien we o.b.v. een uurvergoeding samenwerken krijgt u al deze waardevolle marktinformatie er gratis bij. Hier kunt u vervolgens weer uw positionering en/of marketinginspanningen actueler en effectiever mee inrichten.

Onderscheidend vermogen

De drie onderscheidende competenties kunt u hier lezen.

Branches

Momenteel voegen we met onze creatieve aanpak binnen diverse branches waarde toe. Voorbeelden hiervan zijn accountantskantoren, ICT-bedrijven, Beveiligingsbedrijven, Installatiebedrijven(onderhoudscontracten binnen MKB), Payrolling bedrijven, Makelaarskantoren, Leasemaatschappijen, Advocatenkantoren, enz. Toch merken we een sterke groei bij Accountants, Advocatenkantoren en ICT-bedrijven.

Kansen

Onze salesagents zijn allround en hebben een trackrecord aan succesvolle b2b leadgeneratie campagnes. Ook voor uw organisatie kan onze aanpak daarom zeker het testen waard zijn.  Neem graag hieronder contact met ons op als u wilt horen hoe wij het ‘telefonisch plannen van afspraken’  voor uw bedrijf zouden aanvliegen.

Contact