Leadgeneratie via LinkedIn

Nieuwe b2b leadgeneratie oplossing o.b.v. online aanpak.

Zoals u wellicht weet zijn we al enige tijd actief op het gebied van b2b leadgeneratie. Tot dusver deden we dit door het telefonisch plannen van bezoekafspraken met MKB Ondernemers. Alhoewel deze aanpak, kortweg ‘cold calling’ genaamd, nog steeds succesvol en groeiende is, zien we ook extra kansen in LinkedIn als b2b leadgeneratie platform. Met leadgeneratie via LinkedIn kunnen we opdrachtgevers meerdere smaken aanbieden. Er zijn namelijk organisaties  die ‘cold calling’ toch net iets te direct vinden. Wij vinden dit niet terecht, zeker niet als ze onze kwalitatieve belaanpak leren kennen. Toch kunnen we deze organisaties vanaf heden een alternatieve oplossing bieden.

Leadgeneratie via LinkedIn

LinkedIn is als zakelijk ‘social media platform’ gigantisch. Honderden miljoenen professionals hebben wereldwijd een profiel. De kracht van het platform zit hem in het netwerk karakter. Door het virale effect kunt u met de nodige creativiteit een groot aantal mensen bereiken. Als u hier vervolgens gewilde content aan toevoegt, u zich op de juiste doelgroep richt en hier een goede ‘Call To Action‘ in verwerkt, zult u zien dat mensen gaan reageren en hier leads uit voortkomen. Een lead is bijvoorbeeld iemand die vraagt om meer informatie, een kennismakingsgesprek in wilt plannen of een concreet voorstel wilt ontvangen. Naast deze directe ‘leads’ heeft LinkedIn Leadgeneratie als bijkomend voordeel dat u uw 1e graads netwerk uitbreidt met nieuwe waardevolle contacten(connecties). Ook deze nieuwe connecties hebben een waarde, zeker als u ze regelmatig voorziet van relevante content.

U merkt al dat er vele mogelijkheden zijn om LinkedIn als leadgeneratie platform te benutten. We zijn dan ook verheugd dat we een expert hebben aangesloten op dit vlak. Hierdoor kunnen we met onze opdrachtgevers nog meer nieuwe (succesvolle) b2b campagnes bedenken en opzetten. Wilt u meer lezen over onze LinkedIn Leadgeneratie aanpak en mogelijkheden klik dan hier. Bent u benieuwd hoe we dit voor uw MKB / KMO doelgroep kunnen inzetten neem dan graag contact met ons op.

 

14-01-2020  17:28 uur