29-8-2016 – 15:01
VDB SalesConsultancy heeft zojuist het formele akkoord ontvangen voor de ontwikkeling van een performance based marketing campagne op JustinBieber.nl voor een mooie Fashion e-tailer.
Via een van onze partners, te weten JustinBieber.nl en haar social media kanalen, gaan we leuke engaging online proposities testen. Het doel hiervan is meer opt-in emailadressen, social volgers en online sales genereren voor deze klant. Het betreft een unieke campagne die inspeelt op bijna de gehele Customer Journey. Hierbij zullen dus proposities voor worden ontwikkeld langs de eerste 3 fasen: te weten Awareness, Consideration & Purchase. Dit in combinatie met het door de e-tailer ter beschikking gestelde incentive van 2 x € 50,- shoptegoed. VDB en haar partner zullen in dit traject nauw samenwerken teneinde de relevantie & daaruit voortvloeiende conversie zo optimaal mogelijk te maken. Binnen social zullen we zowel Facebook fans als Instagram fans gaan targetten.
Achtergrond JustinBieber.nl
Op Facebook heeft JustinBieber.nl bijna 50.000 fans en op Instagram zelfs 475.000 volgers! De doelgroep betreft overwegend jonge vrouwen t/m 30 jaar(75%). Het restant(25% betreffen m.n vrouwen van 30 t/m 55 jaar. Hierbij valt op dat het aandeel ouder dan sterk stijgt sinds de release van het album ‘Purpose’ en de actuele nr 1 hit ‘Love yourself’.
De aankomende maand zullen we – voor zover mogelijk – ervaringen delen. Houd deze blog dan ook in de gaten! Ook benieuwd wat de platforms van JustinBieber.nl voor jou kunnen opleveren? Laat het ons hier graag weten!
#vdbsalesconsultancy #leadsenonlinemarketing #justinbiebernl