Haal meer uit je leads? Begin bij je voorbereiding en opvolging.

Als marketeer of ondernemer wil je resultaat zien. Leads binnenhalen is één ding, maar zonder goede opvolging is zelfs de beste lead waardeloos. Omgekeerd geldt hetzelfde: ook met een flutlead kom je nergens, hoe goed je het gesprek ook voert!

Kortom: leadgeneratie en opvolging zijn twee zijden van dezelfde medaille. En juist bij die voorbereiding & opvolging laten veel bedrijven kansen liggen. Zonde wat ons betreft!

Daarom hebben we vanuit VDB een whitepaper samengesteld met 21 praktische én bewezen tips voor een betere voorbereiding en opvolging. Geen wollige theorieën, maar concrete handvatten om (nog) meer resultaat te halen uit je afspraken. Deze tips zijn waardevol voor zowel je New Business-trajecten als recruitmentgesprekken!

Dus…. wil je echt serieus werk maken van (nog) hogere conversies? Wil je – net als veel van onze opdrachtgevers – kwalitatieve afspraken of offerteaanvragen zorgeloos in je agenda ingeschoten krijgen en puur concentreren op verhogen van de afspraakscore? Goed opvolgen start al bij  de voorbereiding, vervolgens juist inventariseren waardoor je hierdoor relevanter kunt presenteren, offeren en contracteren. En ja, juist in deze fases schuilen vaak de nodige verbeterpunten.

Klaar om jouw leadopvolging naar het volgende niveau te tillen? Vraag dan nu ons gratis whitepaper aan met 21 tips voor een betere voorbereiding en opvolging!

    HEB JE INTERESSE IN WAT WE VOOR JE KUNNEN BETEKENEN?